2009-04-04

Hittat tapeten

Efter en sjuk och sängliggande måndag tog jag mig ut på tisdagen mot den närliggande tapet och måleri affären. Hittade två tapeter jag ska ha i hallen respektive vardagsrummet. Det får bli ett projekt till hösten då jag kan va mer inne.

I sovrummet tänker jag måla en murrig grön färg. Bett Jesper måla lite växter ut på taket från den gröna väggen. Inspirerad av Lisa Bengtssons taktapet!

Gröna lövverk tapet i hallen från Midbecs kollektion "Grand Coniche". Midbec har förövrigt fantastiska tapeter. Har också kollat in bladtapeten från kollektionen "Vintage". Riktigt fina!

Den beige-bruna lite bastlika tapeten i vardagsrummet från Boråstapeter. I vardagsrummet där jag förövrigt har mycket mörkbruna detaljer som kommer göra sig fint på den ljusare tapeten tror jag.





Inga kommentarer: