2008-04-01

Göteborg's solen bländar mig

Så här den första april vet man inte riktigt om man blivit lurad eller om våren faktisk visar sig för första gången och är här för att stanna.
Att vädret har med psyket och humöret att göra är en självklarhet enligt mig. Som jag i ett tidigare inlägg skrivit om solterapi, då när solen strilade genom de dammiga lagerfönstrena och helt gjorde mig dag!
Idag var en sådan dag som skulle muntra upp de mest deppiga människorna.
Efter att ha suttit på en parkbänk vid "storan" en stund i solen, bland pensionärerna och a-lagarna, så kände jag att det var dax för årets första stora promenix genom stan. Från Göta till Järn. Med mobilkameran i högsta hugg klickade jag en del mycket fina bilder, här nedan ser man tre bilder tagna på några välkända Göteborgs-profiler, men just SOLEN som bakgrund.
Blev riktigt nöjd med de!





Inga kommentarer: